Autoglas
PREMIJERA: NOVA ŠKODA OCTAVIA SCOUT

Pustolov za obitelj i slobodno vrijeme
Objavljeno 29. srpnja, 2014.
Nova Octavia Scout pokazuje karakter - upečatljiv izgled i tehnika pogona na sve kotače optimalno su usklađeni

N ova Škoda Octavia Scout hrvatskim bi kupcima trebala biti dostupna krajem rujna, ili početkom listopada ove godine. Prema riječima Jozefa Kabana, nova Octavia Scout pokazuje karakter - upečatljiv izgled i tehnika pogona na sve kotače optimalno su usklađeni.

Prednji dio ističe se zahvaljujući impresivnom braniku s crnom plastičnom oblogom, koji je specifičan za model Scout. Donji prednji dio dobiva offroad umetak srebrne boje. Tu su i svjetla za maglu s oštrim linijama i dizajnom specifičnim za model Scout. Rešetka hladnjaka nosi pločicu s natpisom Scout. Upečatljiva karakteristika pogleda s boka je crna plastična obloga pragova vrata i kućišta kotača, koja se proteže preko obiju strana vozila. Tu su i bočne zaštitne letvice od crne plastike, kućišta vanjskih zrcala u aluminijskom dizajnu, a opcionalno u aluminijskoj optici i uzdužni krovni nosači.

Razmak od tla nove ŠKODA Octavije Scout je sa 171 milimetara u usporedbi sa standardnom Octavijom povećan za ukupno 31 mm. Dio serijske opreme čini paket za loše putove s dodatnom zaštitom podvozja. Dio serijske opreme čine također i 17“ aluminijski naplatci i gume veličine 225/50 R17.

Stražnji dio ŠKODA Octavije Scout je jasno, sistematično i precizno oblikovan. U upečatljivom braniku su desno i lijevo integrirana dva reflektirajuća katadioptera (mačje oči). Donji dio branika s crnom oblogom također dobiva u sredini offroad umetak srebrne boje.

Za novu Octaviju Scout koriste se tri motora: dva dizelska i jedan benzinski. Snažniji su i istovremeno štedljiviji nego motori koji su se dosad koristili kod prethodnog modela. To je moguće zahvaljujući smanjenju težine za čak 29 kilograma, poboljšanjima tehnike pogona na sve kotače i korištenju učinkovitih Green tec motora sa serijskim automatskim start-stop sustavom i rekuperacijom.

Vrhunski dizelski motor je 2,0 TDI/135 kW (184 KS). Motor se u ovoj kombinaciji općenito koristi prvi put u nekom Škodinom modelu. Kombinirana potrošnja iznosi samo 5,1 l/100 km. Motor 2,0 TDI/110 kW (150 KS) ostvaruje potrošnju od 5,1 l/100 km. U benzinskoj varijanti Octavia Scout dostupna je s 1,8 TSI/132 kW (180 KS). Kombinirana potrošnja iznosi 6,9 l/100 km, a CO2-emisije dosežu vrijednost od 158 g/km.

Milan BUGARIĆ

l Na hrvatsko tržište nova Octavia Scout dolazi krajem rujna

Možda ste propustili...

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala