Osijek
MCDONALD'S U OSIJEKU IMA JEDINA DVA RESTORANA U SLAVONIJI I BARANJI

Gotovo ni jedna učenička ekskurzija ne propusti otići i u “Mekiku”
Objavljeno 22. srpnja, 2014.

Dva osječka restorana McDonald’s jedina su dva objekta ovog globalno poznatog lanca brze hrane ne samo u Slavoniji i Baranji nego na cijelom području od Zagreba do granice sa Srbijom. Kao takvi, svojevrsni su turistički potencijal grada na Dravi jer ih ne zaobilazi gotovo ni jedna učenička ekskurzija za razgleda glavnog grada ove regije.

Oba restorana posluju u sastavu domaće tvrtke Globalna hrana koja je nositelj franšize McDonald's za područje Republike Hrvatske. A upravo restoran u centru, nakon nekoliko sezona, čini se, ponovno bilježi buđenje života u središtu grada.

- Izrazito smo zadovoljni poslovanjem naših dvaju restorana u Osijeku, i za sada oni uspješno pokrivaju potrebe istočnog dijela Hrvatske. Posebno nas veseli što promet restorana ukazuje na trend ponovnog vraćanja stanovnika u centar grada, što pridonosi njegovoj živosti. Prvi put od otvaranja shopping-centara, koji su u početku privukli velik broj građana, osjećamo zaokret u potrošnji - izvješćuje Hrvoje Valent, voditelj razvoja, pravnih poslova i odnosa s javnošću hrvatskog franšizera. Svakodnevno ukupno 21 McDonald’s u Hrvatskoj posjeti više od 32 tisuće gostiju, što je više od 12 milijuna gostiju tijekom godine, što u Globalnoj hrani drže impresivnom brojkom.

- Ipak, naš cilj nadmašuje brojke te se u biti svodi na pružanje vrijednosti za novac svakom posjetitelju, pri čemu, naravno i u Osijeku, izrazito pazimo na visoke standarde počevši od brze i ljubazne usluge, najkvalitetnijih proizvoda te čistih i ugodnih lokacija - kaže naš sugovornik.

Trenutačno u cijelom sustavu McDonald'sa u Hrvatskoj radi oko 1400 zaposlenika, a dio njih čine i studenti osječkog Sveučilišta s kojima, kažu, imaju vrlo pozitivna iskustva. Tako su pokrenuli i sustav stipendiranja te izabrali 13 studenata (na razini države) koje će financijski pomoći.

A što donosi budućnost? Naš sugovornik najavljuje skorašnje preuređenje osječkih “Mekika”, kako ih od milja zovu djeca u Osijeku.

- Od 2006. godine McDonald's Europa investirao je u program promjene imidža svojih restorana, što je pridonijelo percepciji modernog i naprednog brenda. Strategija uređenja prostora ponajprije polazi od pružanja pozitivnog iskustva boravka. Kreativa se odlikuje balansom inovacije i kvalitete, a izbor specifičnih rješenja za svaki pojedinačni restoran ovisi o nekoliko činitelja – lokaciji, demografskom opisu potrošača, geografskim činjenicama i sličnim pokazateljima, sve u svrhu potpunog udovoljavanja očekivanjima gostiju - zaključuje Valent. D. Kuštro

Vodili Lunu u Brazil

Pobjednica McDonald'sovog globalnog natječaja “Pratitelj igrača” u Hrvatskoj bila je upravo iz Osijeka. Tako su osmogodišnju Osječanku Lunu Kalesić, u pratnji jednog roditelja, vodili na utakmicu Brazil - Hrvatska u Sao Paulu kojom je započelo Svjetsko nogometno prvenstvo.

PROFIL PROSJEČNOG POSJETITELJA

U McDonald'su smatraju kako uspijevaju zadovoljiti raznolike potrebe današnjih potrošača. “Iako je većina posjetitelja mlađe dobi, posjećuju nas podjednako tinejdžeri, kao i ljudi srednjih godina. Jednako tako, roditelji s djecom naši su redoviti gosti jer uz jelo pružamo i dodatno iskustvo – igračku iz Happy Meala te igru na dječjem igralištu. Za posjetitelje starije dobi ponuda slastica i kave iz naših McCaféa pokazala se punim pogotkom”, ističe Valent.

Možda ste propustili...

RETREEART ORGANIZIRA NESVAKIDAŠNJI DOGAĐAJ U PRIRODI

Šumska kupka: Zastani, udahni i rascvjetaj se!

GDJE U KUPOVINU U NEDJELJU?

Trgovine koje rade 14. travnja

Najčitanije iz rubrike