Osijek
ODLIČNO POPUNJENI I LETOVI ZA DOMAĆE DESTINACIJE

Do polovine kolovoza
popunjena “kružna” linija za
Zagreb, Split, Rijeku i Dubrovnik
Objavljeno 16. srpnja, 2014.

I dok više nikoga ne čudi da su odlično popunjeni letovi na putničkoj zrakoplovnoj liniji Ryanaira dvaput tjedno za London, sve se više građana odlučuje, umjesto automobilom, autobusom ili vlakom, do jadranskih destinacija stići – zrakoplovom.

“Moglo bi se reći da su domaći letovi postali pravi hit tijekom ove ljetne sezone. To se posebice odnosi na 'kružnu' liniju petkom, u koju je zrakoplovna tvrtka Trade Air uključila pet gradova: Osijek, Zagreb, Split, Rijeku i Dubrovnik. Posrijedi su manji zrakoplovi kapaciteta 30 sjedećih mjesta pa na njoj nema slobodnog mjesta sve do druge polovine kolovoza. Tome, dakako, pridonose i niske cijene jer, primjerice, karta za Dubrovnik po povoljnijoj tarifi stoji samo 200 kuna. Problem je što se istom linijom građani ne mogu i vratiti u Osijek, što je stvar kojom ćemo se pozabaviti u idućoj sezoni. Bar da se isti zrakoplov vraća u nedjelju pa da ljudi mogu iskombinirati vikend ili više dana na moru”, komentira Domagoj Marinić, direktor Zračne luke Osijek.

Zbog uistinu niske cijene transporta građanima očito ne smeta ni činjenica što im, da bi, primjerice, stigli do Dubrovnika, treba četiri i pol sata leta, ali uz četiri polijetanja i slijetanja. “Na ovaj je način povezano čak pet gradova, četiri najveća i atraktivni Dubrovnik. Imamo puno putnika na toj liniji, a iz Osijeka se, prema mojem mišljenju, njome najviše isplati ići u Zagreb ili Rijeku. No, svatko treba sjesti, izračunati i vidjeti što mu je najbolja opcija”, pojašnjava Marinić.

Standardno su dobro popunjene i linije druge tvrtke, nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlinesa, između Osijeka i Dubrovnika četvrtkom te Osijeka i Splita petkom. Za oba se grada cijena karte, po posebnoj Fly Promo tarifi, u jednom pravcu kreće od 350 do 370 kuna, a ima i onih prilično skupljih. “Sve navedene relacije, osim cjelogodišnje Osijek - Zagreb, trajat će do kraja listopada, dakle u ljetnoj sezoni, a cijene domaćih prijevoznika subvencionira država. No, trudit ćemo se neku od njih zadržati i kasnije, u zimskoj sezoni”, naglašava Marinić. Priznaje kako im je u ljetnim mjesecima opao interes za letove Trade Aira za Zagreb koji se odvijaju čak pet puta tjedno – ponedjeljkom, utorkom, srijedom, četvrtkom i petkom u 6.40 sati, dok se u Osijek vraćaju ponedjeljkom, utorkom, srijedom i četvrtkom u 15.45 sati te nedjeljom u 16.50 sati. “No, ne brinemo se, jer vjerujemo da će se to popraviti već dolaskom jeseni, a i završetkom radova na cesti Osijek - Vukovar, koji znatno otežavaju pristup Zračnoj luci”, zaključuje Marinić. T. Levak

Pojačan promet i biznis-avijacije

U ZL Osijek naglašavaju kako je posljednjih tjedana kod njih vrlo živo jer osim redovitih linija imaju i poprilično charter-letova iz kategorije biznis-avijacije. “Puno je letova izvan redovite otvorenosti aerodroma. Uglavnom su posrijedi charter-letovi kompanija s područja Slavonije i Baranje ili Vojvodine koje oni organiziraju za svoje djelatnike ili poslovne partnere. Recimo, ispostava Calzedonije u Somboru. Trudimo se da toga bude još više”, ističe direktor Marinić.

Najčitanije iz rubrike