Autoglas
PEUGEOT 2008 DKR IMA POGON NA DVA KOTAČA

“Mišićava zvijer” osvaja reli Dakar
Objavljeno 15. srpnja, 2014.

Nakon što je privukla pozornost javnosti zaprepašćujućim novim 2008 DKR, momčad Peugeot-Total napokon je podigla zavjesu i s unutrašnjosti te mišićave zvijeri. Ona će se sa samo dva pogonska kotača upustiti u borbu s hordama automobila s pogonom na sva četiri kotača. Dine, planine, suha riječna korita, kanjoni, temperature kao u pećnici, slane pustinje, zahtjevan teren, pustinjski pijesak... samo su neke od radosti koje će dočekati 2008 DKR na sljedećem reliju Dakar. Hrabra odluka da ima samo dva pogonska kotača omogućit će momčadi da pokuša postati prva momčad koja će pobijediti na reliju Dakar s automobilom s pogonom na dva kotača i dizelskim motorom.

Kako bi svi imali jednake šanse za pobjedu, pravilima se automobilima s pogonom na dva kotača daju određene prednosti, da bi se kompenzirala prednost koju u startu imaju automobili s pogonom 4 x 4. U slučaju cross-country relija automobili s pogonom na dva kotača smiju biti znatno lakši od automobila s pogonom na sva četiri kotača. Usto, omogućena im je uporaba većih kotača, koji im daju određenu prednost u svladavanju prepreka na koje se može naići na takvoj vrsti terena. Povrh toga, pravila dopuštaju skratiti prednji prevjes. 2008 DKR gotovo se može penjati okomitim zidovima! I to nije sve! Dulji hod ovjesa – 460 mm umjesto 250 mm – poboljšava sposobnost vožnje dinama i upijanja neravnina. To je ključna prednost na reliju kao što je Dakar.

S dizelskim motorom V6 s dva turbopunjača i snagom od 340 KS postavljenim straga u sredini 2008 DKR podsjeća na mišićavu mačku spremnu skočiti i svladati sve prepreke. Sada preostaje samo da je se pusti s lanca!M.Bugarić

Možda ste propustili...

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku