Ekonomija
NOVI POSLOVNI USPJEH

Saponia ostvarila rekordnu prodaju u 120-godišnjoj povijesti
Objavljeno 4. srpnja, 2014.
Gotovo isti prodajni rezultati u Saponiji se očekuju i za srpanj i kolovoz

Vezani članci

OHRABRUJUĆI POSLOVNI REZULTATI

Saponia povećala prodaju za 5%

Saponia d.d. Osijek, koja ove godine obilježava 120. godišnjicu osnivanja, ostvarila je doista pažnje vrijedan uspjeh.

Naime, u lipnju je ostvarila rekordnu mjesečnu prodaju svojih proizvoda ikada, vrijednu 66,5 milijuna kuna. Tim je premašila prošlogodišnju, također u lipnju ostvarenu, rekordnu do tada mjesečnu prodaju vrijednu 64 milijuna kuna. Takva je prodaja za Saponiju donijela i 3,5-postotni rast prodaje u prvih šest mjeseci ove godine u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Njezina je prodaja pritom na hrvatskom tržištu u tom vremenu porasla za tri posto, a u izvozu, koji sada već premašuje polovinu ukupne realizacije, za četiri posto u odnosu na prvo polugodište prošle godine.

Damir Skender, predsjednik Uprave Saponije, iznimno je zadovoljan takvim rezultatom, to više jer je on ostvaren u uvjetima općeg pada maloprodaje, ali i pada prodaje proizvoda iz njezine branše drugih proizvođača kako na na domaćem, tako i inotržištu. Pritom ističe da je lipanj uglavnom u svim godinama i vodeći mjesec u prodaji Saponijinih proizvoda budući da tada, pred turističku sezonu, znatno veće količine roba povlače trgovački lanci, ali i hotelske kuće koje posluju u okviru hrvatskog turizma. Gotovo isti prodajni rezultati u Saponiji se očekuju i za srpanj i kolovoz, odnosno njezino, po ostvarenoj realizaciji, najjače tromjesečje u godini.

I dalje najjače izvozne zemlje Saponije su BiH i Srbija, a najveći udjel u ukupnoj prodaji imaju robne marka deterdženta Faks i omekšivača za rublje Ornel.

Kako bi u Saponiji mogle biti proizvedene osjetno povećane količine njezinih proizvoda za ljetnu sezonu, uz redovnih 820 radnika, tomu pripomaže i 50-ak sezonskih radnika angažiranih preko osječke podružnice Agencije za privremeno zapošljavanje Dekra. Oni će, prema Skenderovim riječima, raditi i tijekom lipnja, srpnja i kolovoza, kada će biti omogućeno i korištenje dijela godišnjih odmora stalnih radnika. Kao i do sada, dio privremeno zaposlenih radnika koji iskažu najbolje radne rezultate postat će kandidati i za stalan posao u Saponiji.

Nikola VUKADINOVIĆ
NASTAVAK INVESTICIJA

Od 1998. godine, kada je širokobriješki Mepas postao većinskim vlasnikom Saponije, do sada je u pogone investirano više od 40 milijuna eura, pa praktički u Saponiji više i ne postoji stroj ili proizvodna linija koju je novi vlasnik zatekao pri ulasku u nju. Skender ističe da će se taj proces nastaviti i ove godine dodatnim ulaganjima vrijednim približno dva milijuna eura. Najveći dio tih sredstava uložit će se u novu energanu, kojom će se omogućiti vlastita proizvodnja tehnološke pare korištenjem prirodnog plina. Time će se i dodatno troškovno racionalizirati ukupno poslovanje te povećati konkurentnost Saponijinih proizvoda na tržištu.

66,5

milijuna kuna je vrijednost mjesečne prodaje Saponijinih proizvoda u lipnju

Možda ste propustili...

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

VEĆINA WEB-STRANICA NAJVEĆIH HRVATSKIH KOMPANIJA ENERGETSKI JE NEODRŽIVA

Internet je četvrti najveći zagađivač okoliša u svijetu

Najčitanije iz rubrike