Objavljeno 4. lipnja, 2014.
Autori projekta sve su napravili volonterski, s jedinim ciljem - pomoći NK Osijek
Vezani članci
U NK OSIJEK VJERUJU U OSTANAK RUKAVINE
Jučer je u Gradskom vrtu predstavljen vrlo zanimljiv projekt kojim se NK Osijek želi dodatno približiti svojim simpatizerima ali i potencijalnim sponzorima i ulagačima.
Biti na pravi način na internetu ili društvenim mrežama u današnje je vrijeme gotovo krucijalno marketinškom smislu, a NK Osijek u tom dijelu dosad gotovo uopće nije bio pokriven. Međutim, zahvaljujući odličnoj ideji i produkciji osječkih Webonja (tvrtka Agenti d.o.o.) taj bi se trend trebao početi radikalno mijenjati nabolje. Taj proizvod nudi bezbrojne informativne ali i marketinške mogućnosti kada je u pitanju NK Osijek, a prednost mu je što je i raritetan kada je riječ o predstavljanju nekog hrvatskog nogometnog kluba. Uz virtualnu šetnju stadionom, u kojoj možete upoznati doslovce svaki kutak Gradskog vrta, imate i mogućnost panoramski upoznati i prvu momčad NK Osijek s osnovnim podacima o svakom pojedinom igraču.
- Uradak podržava apsolutno sve trenutačno poznate operativne sustave i desktop-uređaje (stolna računala, laptopi), tablete i smartphone. Oba uratka su ponajprije namijenjena za online gledanje i prikaz na desktop-uređajima, ali su maksimalno prilagođena i za prikaz na tabletima i smartphonima, do mjere koju dopušta trenutačna tehnologija u Hrvatskoj. Osim informacija uradci nude i mnoge marketinške mogućnosti jer eventualni sponzori u virtualnoj šetnji stadionom mogu dobiti jasnu predodžbu o tome gdje će biti njihova reklama i kako će se ona vidjeti s pojedinih dijelova stadiona - rekao je Dalibor Lukenda, jedan od autora projekta, koji je želio naglasiti kako je u oba uratka implementirana i online mapa koja pomaže pri lakšem pronalaženju puta do samog stadiona.
Sve to, uz hrvatski, dostupno je i na engleskom jeziku, a virtualna šetnja Gradskim vrtom te panorama momčadi NK Osijek moći će se pronaći i na novoj web stranici NK Osijek koja je u izradi.
- Autori tih novosti sve su učinili volonterski kako bi ponudili pomoć NK-u Osijek i na tome im od srca zahvaljujemo. Mi u klubu već duže pokušavamo pronaći način za što bolju prezentaciju NK Osijek, pa će nam ovi proizvodi biti od velike pomoći u ostvarenju naših želja - rekao je Ivo Smoje, tehnički direktor NK Osijek.
Ovo je još samo jedan dokaz da su u Gradskom vrtu zapuhali neki novi vjetrovi i potvrda stare poslovice: Ono što te ne ubije, ojača te. Iza NK Osijek je teška sezona, u kojoj je jedva preživio, ali je preživio, a ona je očito ujedinila sve one u čijim venama teče bijelo-plava krv da se aktivno uključe u proces stabilizacije i spašavanja kluba.
Uostalom, da ne dužimo o cijelom projektu, jer jedna slika govori više od tisuću riječi - posjetite web link www.webonjee.com/virtual-tour/nk-osijek/igraci/seniori/2014/, odnosno www.webonjee.com/virtual-tour/nk-osijek/stadion/gradski-vrt/2013/, i uvjerite se sami u atraktivnost tih uradaka.
Dalibor KELER
Nagradna igra
U sklopu novog projekta Webonja je i nagradna igra vrlo zanimljiva sadržaja. Naime, kako biste ušli u nagradnu igru, potrebno je tijekom virtaulne šetnje stadionom u Gradskom vrtu pronaći tri skrivena predmeta. Kada ih pronađete, moći ćete se registrirati kao sudionik nagradne igre, a NK Osijek je za najsretnije osigurao nagrade: pet godišnjih ulaznica za sljedeću sezonu te jedan dres NK Osijek. Više o nagradnoj igri i uputama kako igrati možete saznati na: www.wbonjee.com/nagradna-igra-nk-osijek-webonjee-6-2014.