Autoglas
C4 PICASSO 1.6 THP EXCLUSIVE

Ponovno pun pogodak Citroena
Objavljeno 8. travnja, 2014.

Izvana je novi Picasso vrlo neobičan i atraktivan, zahvaljujući ponajprije visoko postavljenim prednjim LED svjetlima, kromiranom obrubu prozora i uvjerljivom pojavom na cesti.

Tradicionalna su obilježja karakteristično neobično dizajnirana, prostrana, udobna i komforna unutrašnjost s instrument-pločom u sredini, velike staklene površine (ovdje je vjetrobransko staklo još veće nego kod prethodnika), a na sve to nadodan je niz tehnoloških noviteta. Kokpit s dva velika odvojena zaslona, uz puno svjetlosti, samo poboljšava ionako sjajan osjećaj u udobnoj cestovnoj krstarici.

Dojam prostora naglašen je serijskim panoramskim vjetrobranom i (uz doplatu) velikim ostakljenim krovom. Prtljažnik je sad obujma 570 litara, što je solidna obiteljska mjera. Pomicanjem stražnjih sjedala prema naprijed (hod im je 13 centimetara) taj prostor povećava se na 630 litara dok se preklapanjem stražnjih sjedala dobiva 1.750 litara iskoristivog prostora.

Turbobenzinac oznake THP, koji je pokretao testni automobil, napravljen je u suradnji s BMW-om, a riječ je o 1.6-litrenom motoru koji razvija 156 KS. Motor je spreman na sve režime rada, za razvlačenje, ali i lagane ritmove. Ni brzine iznad 150 km/h ne donose neugodne zvukove u putničkom prostoru. C4 Picasso ubrzava do stotke za ravnih 9 sekundi te postiže maksimalnih 209 km/h. U odnosu na prethodnu generaciju masa je smanjena za nemalih 140 kg tako da sada teži jednako kao i za klasu manji C3 Picasso, što se u vožnji, a i na potrošnji, itekako primijeti.

Suverenost koju ovjes pokazuje pri upijanju neravnina potvrda je da još uvijek postoji francuska škola udobnosti. No novi Picasso osim što je udoban nije i francuski mekan. Dapače, karoserija se ne ljulja kao kod prethodnika, a ceste se drži kao da je zalijepljen. Upravljač je vrlo precizan, kao i ručica mjenjača.

U konačnici, ovo je prostran, moderan i tehnološki vrlo napredan automobil koji nije uopće preskup za sve ono što nudi.

Mato PAVLIČEVIĆ

Motor:4-cilindarski turbobenzinac

Obujam:1.598 ccm3

Snaga:115 kW/156 KS @ 6.000 o/min

Okretni moment:240 Nm @ 1.400 o/min

Mjenjač:ručni, 6 brzina

Dimenzije:4.428 x 1.826 x 1.610 mm

Prtljažnik:537/630/1.750 l

Maksimalna brzina:209 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h:9,0 s

Potrošnja:8,2/4,8/6,0 l/100 km

Na testu:8,2 l/100 km

Emisija CO2:139 g/km

Cijena test vozila:246.766 kn

246.766

kuna cijena je testiranog vozila