Autoglas
HRVATSKA PREMIJERA: CITROËN C5 CROSSTOURER

Korak lak i kad je teren naopak
Objavljeno 1. travnja, 2014.
Hidroaktivni ovjes, povišena karoserija te sustav koji omogućava kretanje i u najtežim uvjetima, ističu C5 CrossTourer kao jednu od najprivlačnijih srednjoklasnih limuzina

C itroën je u zadnje vrijeme nevjerojatno produktivan. Noviteti se redaju kao na tekućoj traci, a u Hrvatskoj je ovih dana lansirana i posebna izvedba karavanske izvedbe C5, naziva CrossTourer.

Na taj se način i Citroen pridružio nizu proizvođača, do sada najviše iz VW koncerna, što srenjoklasnim karavanima pridružuju "terenske" karakteristike.

Nova inačica preuzima sve adute koji su osigurali uspjeh modela Citroën C5 prodanog u više od 530 tisuća primjeraka u svijetu i poznatog po svom uzornom ponašanju na cesti. Bogato opremljeni Citroën C5 CrossTourer u ponudi je s dvije razine opremljenosti, "seduction" i "exclusive", s dva dizelska motora HDi 160 BVM6 i BVA6 te HDi 200 BVA6, dok mu je početna cijena, s obzirom na sve pobrojene karakteristike, također prihvatljivih 220.605 kuna.

Vratimo li se dizajnu što se u hrvatskom prijevodu definira "za sve ceste", uočljivo je da elegantnu limuzinu izdiže u zonu proizvoda na četiri kotača s naglašenijim karakterom. To se postiže zahvaljujući posebnim proširenjima blatobrana, uzdužnim krovnim nosačima mat sive boje usklađenim s posebnim mat sivim 18-inčnim aluminijskim naplacima dijamantne obrade, kromiranim kućištima retrovizora i zaštitnim oblogama u boji poliranog aluminija na prednjim i stražnjim odbojnicima. Te stilske atribute upotpunjuje karoserija povišena za 15 mm, kao i optimalna udobnost koja se prilagođava svim cestama, ponajprije zahvaljujući ovjesu Hydractive III+. Ta tehnologija, ekskluzivna u automobilskom svijetu, omogućava upravljanje visinom karoserije u stvarnom vremenu kako bi se zadržao stalni razmak od tla neovisno o opterećenju vozila. Ovjes prilagođuje krutost opruga i amortiziranje prema željama vozača i profilu ceste za optimalnu udobnost i stabilnost karoserije neovisno o uvjetima. Automatsko spuštanje pri velikoj brzini poboljšava aerodinamičnost. Pri umjerenoj brzini, C5 CrossTourer rabi dvije visine karoserije (+6 cm do 10 km/h i +4 cm do 40 km/h) kako bi olakšao prijelaz preko prepreka pri maloj brzini. Promjenjiva visina karoserije olakšava i utovar zahvaljujući mogućnosti spuštanja ili podizanja praga prtljažnika. Uvijek u službi udobnosti, Citroën C5 CrossTourer, na opremi Exclusive, nudi i kožno sjedalo za vozača s masažnom funkcijom i električnim namještanjem u lumbalnom dijelu.

C5 u "allroad" izdanju donosi i niz korisnih tehnologija, posebice inteligentni sustav protiv proklizavanja koji se prilagođava svim uvjetima u vožnji, poboljšavajući vučnu silu na snježnoj ili blatnoj podlozi te navigacijski sustav eMyWay, povezan s kamerom za vožnju unatrag.

Edi PRODAN

220

tisuća kuna stoji C5

OVJES

Hydractive III+ omogućava upravljanje visinom