Ekonomija
MLADI PODUZETNICI

Dali otkaze, pa otvorili vlastite obrte i razvijaju nove brendove
Objavljeno 26. ožujka, 2014.

Željeli su nešto promijeniti u svome životu, ali i životu svoje okoline. Dali su otkaz u tvrtkama u kojima su radili i krenuli u rizične vode malog poduzetništva.

Danas su uspješni mladi poslovni ljudi koji razvijaju nove brendove i privlače nove kupce. Oni su: Ivna Franić, Krešimr Herceg, Tin Horvatin, Damjan Ljuština i Ana Pejić-Riha.

Okupila ih je Jesenka Ricl, predsjednica Hrvatskog društva kulturnog turizma - CroCulTour, sa sjedištem u Osijeku i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom Županijskom komorom Osijek, u zgradi Glavne straže Muzeja Slavonije u Osijeku, gdje je organizirala panel diskusiju i predstavila ove mlade ljude.

- Riječ je o projektu pod nazivom Slavonija - u srcu kulture i poduzetništva, koji predstavlja panel otvoren za publiku zainteresiranu za poticanje inovacija i kreativnosti u području kulture i poduzetništva. Županijska komora Osijek prepoznala je projekt kao vrijedan i inovativan način razmjene novih saznanja te uvođenje sinergije među dionicima kulturno poduzetničkih krugova. Kao goste panela pozvali smo cijenjene stručnjake iz Osijeka i Zagreba te brojne mlade poduzetnike - objašnjava predsjednica Ricl.

- Cilj je naše tvrtke brendirati domaću rakiju. Zato smo stupili u kontakt s brojnim proizvođačima rakije iz cijele Hrvatske, pa tako i iz Slavonije i Baranje. Počeli smo na Rujan festu u Zagrebu, a zatim ovaj koncept pop-up lokala, u kojemu se prodaje samo rakija, proširili po cijeloj Hrvatskoj. Da bismo u tomu uspjeli, bilo je bitno okupiti tim ljudi različitih struka i svjetonazora i ta je sinergija rezultirala da se probijemo na tržište - objašnjava Ivna Franić iz tvrtke Rakijarnica. Ona i tim njezinih suradnika, među kojima je i Damjan Ljuština, osmislili su i kulturni projekt Fuliranje, koji je odlično prihvaćen u javnosti.

Ana Pejić Riha, vlasnica Kanapejić komunikacija iz Osijeka, bavi se marketingom specijaliziranim za komunikacije na društvenim mrežama i zadovoljna je kako joj ide posao. Zadovoljstvo nisu krila ni dva mlada Brođana, Krešimir Herceg, predsjednik udruge Lima i Tin Horvatin, tajnik udruge Zebrica.

Oni su osmislili projekt Insta Art izazov Slavonija u srcu, u svrhu kulturno-turističke promocije slavonskih gradova, ali i brojne druge zanimljive projekte kojima žele uvesti inovacije u kulturnoj i turističkoj promociji Slavonije, ali i cijele Hrvatske. Ovaj zanimljiv razgovor o viziji, poslovnoj strategiji, upornosti, realizaciji ideja, liderstvu i zajedničkom partnerstvu zaključio je Darko Balaš, iz osječke tvrtke Eurho Consulting: “Čovjek postane lider kada shvati koliko vrijedi. Zato svatko treba donijeti odluku i promijeniti život, a ne čekati da to učini netko drugi”.

Vesna LATINOVIĆ

Mladi koji razvijaju nove brendove i privlače nove kupce su: Ivna Franić, Krešimr Herceg, Tin Horvatin, Damjan Ljuština i Ana Pejić-Riha

Najčitanije iz rubrike