Ekonomija
ZSUZSANNA HEGYI:

Kroz projekt Okusi Panonije iskoristit ćemo sve turističke potencijale koje nudi regija
Objavljeno 17. ožujka, 2014.
Naš je zadatak stvoriti vizualni identitet koji će biti prihvatljiv i u Mađarskoj i u Hrvatskoj

Zsuzsanna Hegyi direktorica je marketinga Mađarskog nacionalnog turističkog ureda - Marketinškog ureda Južne transdunavske regije.

Ta je institucija mađarski partner u projektu Razvoj prekograničnih gastronomskih ruta u panonskom bazenu ili kraće Okusi Panonije. Hrvatski partner ovog projekta vrijednog 3,5 milijuna kuna, koji je odobren u okviru IPA prekogranične suradnje Mađarske i Hrvatske, osječka je gimnazija Gaudeamus.

Cilj projekta je razvoj turizma kroz povezivanje ugostiteljskih objekata, vinarija i ostalih subjekata.

Predstavite nam Vaš ured i njegovu ulogu u ovom projektu.

- Mi smo neprofitno društvo, a naši su članovi općine, gradovi, ali i brojne udruge iz Panonije, od Balatona do Drave. Poslujemo već 17 godina i radimo turističke razvojne projekte, a cilj nam je što bolje i efikasnije iskoristiti turističke i gastronomske potencijale naše regije. U okviru ovog projekta naš je zadatak standardizacija te povezivanje standardiziranih pružatelja usluga i njihovo dovođenje na tržište.

Koji su sljedeći koraci u projektu?

- Sada potpisujemo partnerski ugovor s gimnazijom Gaudeamus, slijede ugovori s davateljima subvencija, postupak javne nabave, a zatim s tvrtkama koje prođu postupak idemo u realizaciju projekta. S obje strane granice provest ćemo klasifikaciju gospodarstava koji će proizvoditi sirovine namijenjene za pripremu hrane u restoranima, a kada to postignemo povezat ćemo se s ugostiteljima. Službeno, rad na projektu počinje 1. svibnja, a projekt traje godinu dana, tako da moramo biti jako brzi.

Vi ste kao partner zaduženi za vizualni identitet projekta. Što to konkretno znači?

- Naš je zadatak stvoriti vizualni identitet koji će biti prihvatljiv i u Mađarskoj i u Hrvatskoj te odgovarati svim partnerima u projektu. Njime će biti označeni svi sudionici u projektu, a bit će na hrvatskom, mađarskom i engleskom jeziku. To je jako važno, jer naša ciljana skupina nisu samo turisti iz regije nego i šire. Idejno rješenje treba zadovoljiti zahtjeve suvremenosti, dakle da bude u trendu, iako mi prezentiramo tradicionalne vrijednosti, u ovom slučaju gastronomiju.

Učenici Gaudeamus osmislili su europski ručak koji je važan dio ovog projekta. Što se Vama osobno sviđa iz tog menija?

- Jako mi se sviđa cjelokupni meni, posebno kave koje su osmislili osječki učenici, a to su Legos i Kinder kava s okusom karamele.

Vesna LATINOVIĆ

Zsuzsanna Hegyi

direktorica Marketinškog ureda Južne transdunavske regije

Jako mi se sviđa cjelokupni meni, posebno kave koje su osmislili osječki učenici, a to su Legos i Kinder kava s okusom karamele

Europski ručak

Ručak počinje medicom, rakijom od meda lipinog cvijeta. Zatim se služi pileća juha, slijede kuhano meso i razni umaci. Nadalje, tu su sarma, bečki odrezak, a zatim Gaudeamusov patent - puževi na Gaudeamusov način. Poslije slanih slijedova, gosti se mogu zasladiti raznim štrudlama i sitnim kolačima. Nakon kolača završni dio ručka su Gaudeamusove kave - Cro, Legos i Kinder kava. Cro kava sastoji se od kave, mlijeka i slavonskog meda, Legos uz kavu i mlijeko nudi okus karamele, dok se Kinder kava sastoji od mlijeka i karamele. Ručak je predstavljen u konobi Megaron u Vukovaru i važan je dio projekta Okusi Panonije.

Najčitanije iz rubrike