Ekonomija
TVRTKA SLINK

Izrada besplatnih web stranica za 100 malih obiteljskih gospodarstava
Objavljeno 26. studenog, 2013.

U N je ovih dana proglasio 2014. godinu Godinom malih poljoprivrednih gospodarstava.

Poznato je da je 99% gospodarstva u Hrvatskoj upravo ove kategorije i njihovo je propadanje ozbiljan problem za naše društvo, odlučili smo dati svoj doprinos ovoj akciji podrške opstanku malih OPG-ova koja je zapravo krenula od inicijative Svjetskog ruralnog foruma, istaknuo je Mario Relatić, voditelj prodaje tvrtke SLink i portala Agroklub, pojašnjavajući kako se ovoj inicijativi pridružilo više od 360 organizacija diljem svijeta, a u Hrvatskoj ju predvodi Zelena mreža aktivističkih grupa.

- Kao svoj doprinos samoj akciji osmislili smo niz aktivnosti o jačanju svijesti o važnosti malih poljoprivrednih gospodarstava u našem društvu koje će Agroklub provoditi iduće godine, a vidimo ih i kao jedan dodatni doprinos transformaciji našeg sektora poljoprivrede. Aktivnosti će biti u obliku promotivnih kampanja za podizanje optimizma promicanjem pozitivnih primjera malih obiteljskih gospodarstava - kaže Relatić naglašavajući poseban poticaj njihovim eGAP korisnicima za bolju komunikaciju s tržištem, a samim time i bolji plasman njihovih proizvoda, za koji su osigurali besplatnu izradu web stranica za 100 novih pojedinačnih eGAP korisnika prema njihovu AgroWeb modelu koje će biti realizirani tijekom 2014. godine.

- Volimo reći da je AgroWeb proizvod s dodanom vrijednošću pa će poljoprivrednici dobiti promociju svoga gospodarstva i proizvoda i na portalu Agroklub i na taj način ćemo imati osiguran kvalitetan doseg prema ciljanom tržištu, jer Agroklub godišnje generira gotovo tri milijuna posjeta - kaže Relatić.

Inače, eGAP program za dokumentiranje poljoprivredne proizvodnje preko interneta ovih je dana dobio i svoju prvu službenu nadogradnju u verziji eGAP 2.0, koji je u okviru iste akcije predstavio Vedran Stapić, direktor tvrtke SLink, ističući ključne pomake u odnosnu na prvu verziju.

- Htjeli smo korisnicima omogućiti zapravo još bolje iskustvo u korištenju naše aplikacije još jednostavnijim modelom. Naše analize govore o sve većem broju poljoprivrednika korisnika interneta preko mobilnih uređaja, smartphonea ili tableta nego prijenosnih računala, tako da je eGAP sada dostupan i na tim platformama – pojasnio je Stapić posebno ističući novu eGAP naslovnicu kao jasnu “krvnu sliku” jednog poljoprivrednog gospodarstva na kojoj su pokušali sažeti sukus te aplikacije sa svim potrebnim osnovnim podacima o konkretnoj proizvodnji.

Da podsjetimo, ovaj program evidentira generalne podatke o gospodarstvu, resurse koje ima od zemljišta, djelatnika, mehanizacije i dr., sve proizvodne aktivnosti. Poseban benefit je što su unutar same aplikacije integrirane baze zaštitnih sredstava dozvoljenih u RH, te popis gnojiva, ažuriranih na dnevnoj bazi. Korisnik samo treba znati trgovački naziv sredstva, a sve ostalo, primjerice doze, karence, djelatne tvar i sl., automatski mu se pojavljuje iz baze podataka.

Renata PRUSINA

700

korisnika je okupio eGap tijekom godinu i pol prisutnosti na tržištu

3

milijuna posjetitelja godišnje posjeti portal Agroklub

Dobra podloga za očuvanje statusa malog proizvođača

- Željeli smo malim proizvođačima osigurati besplatno korištenje kako bi ostvarili marketinšku korist na tržištu. Jer proizvod koji prođe kroz ovakvo dokumentiranje ima podrijetlo, jednu priču iza sebe i kao takav ima marketinšku i stratešku prednost na svakim danom sve zahtjevnijem tržištu u smislu standardizacije kvalitete proizvoda. Smatramo da je to dobra podloga za očuvanje statusa malog proizvođača - zaključuje Stapić.

Najčitanije iz rubrike