Osijek
NEISPORUČENA, A NAPLAĆENA USLUGA

Građani žele povrat novca za usluge “fantomskih” dimnjačara
Objavljeno 10. studenog, 2013.
Pružatelj usluge dužan je odgovoriti na pismeni prigovor u roku od 15 dana

Članak u Glasu Slavonije o “nevidljivim” dimnjačarima i uslugama koje ne obavljaju, ali naplaćuju digao je na noge brojne Osječane, koji su udrugu Potrošač zatrpali upitima što mogu učiniti da im se prestane naplaćivati usluga koju nikada nisu dobili.

- Ljudi su ogorčeni. Neprestano zovu i tvrde da godinama plaćaju dimnjačarske usluge, a da dimnjake nitko ne dolazi pregledati. Zanima ih mogu li promijeniti tvrtku koja obavlja dimnjačarske preglede, jesu li obavezni plaćati pregled dimnjaka ako se on ne koristi te kako i mogu li ostvariti povrat novca koji im se za dimnjačarske usluge godinama “skida” iz pričuve a da dimnjačar posao nije obavio - kaže Mira Brumerček-Lukačević iz udruge “Potrošač”.

Savjetnici iz “Potrošača” sve građane upućuju na pisanje prigovora zbog neisporučene, ali naplaćene usluge. Ističu da se dimnjačarski pregledi moraju obavljati te da preglede obavlja koncesionarska tvrtka s kojom je Grad sklopio ugovor. U skladu s tim, pružatelja usluge dimnjačarskih pregleda nemoguće je promijeniti na svoju ruku.

- Ohrabrujemo i potičemo građane da svoje prigovore vezane uz dimnjačarske usluge uobliče na papiru i pošalju pružatelju dimnjačarske usluge. Prigovorom mogu zahtijevati da dimnjačar konačno dođe i pregleda njihov dimnjak, kao i da im pružatelj usluge vrati novac za sve vrijeme koje je uslugu naplaćivao a da ju nije pružao. U svakom slučaju, pružatelj usluge je dužan odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana. Ako to ne učini, mogu ga prijaviti Državnom inspektoratu - objašnjava Brumerček-Lukačević i dodaje da se u drugim područjima jedinstvena praksa pisanja tog tipa prigovora pokazala odličnim sredstvom reklamacije, i proizvoda i usluga. I. Solar

Ivana SOLAR
Koncesionar spreman uhvatiti se u koštac s problemom

Iz tvrtke Dimnjak d.o.o., koja je na području Osijeka koncesionar za redovite preglede dimnjaka, kažu da su svjesni da građani mogu imati prigovora na njihov rad te ih mole da im se s problemima vezanim uz njihovu djelatnost javljaju izravno. “Otvoreni smo za sve vrste prigovora, pa građani koji smatraju da su na bilo koji način oštećeni od tvrtke Dimnjak d.o.o. slobodno mogu reagirati prema nama na bilo koji način. Svakome ćemo rado odgovoriti i nastojati riješiti problem”, kaže Tihomir Galinec, v.d. direktora tvrtke Dimnjak d.o.o.

Najčitanije iz rubrike