Objavljeno 9. lipnja, 2013.
VIROVITICA - Istraživanje QUDAL, koje mjeri iskustvo, percepciju i zadovoljstvo ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu, pokazalo je da 42,3 posto korisnika najkvalitetnijim šećerom u Hrvatskoj smatra šećer tržišne oznake Viro. Šećer Viro osvojio je više nego dvostruko veći broj glasova od drugoplasiranog proizvođača. Istraživanje QUDAL - QUality meDAL 2013/2014 na uzorku od 1.200 ispitanika provodila je švicarska kuća Icertias u razdoblju od 8. do 19. travnja metodom Cawi - Deepma (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Od ispitanika se tražilo da navedu proizvođača odnosno ponuđača šećera koji, prema njihovu iskustvu, nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu. Pitanje je bilo otvorenog tipa, što znači da ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori, već su oni sami mogli slobodno navoditi odgovore. Također, napomenuto im je da ne odgovaraju nabrzinu, da ne navode prvog ponuđača kojeg se sjete, onog koji se najviše reklamira, pa čak ni onog čije proizvode sami upotrebljavaju (ako im pri kupnji i konzumaciji šećera nije najvažnija kvaliteta, već u prvom redu cijena ili neka druga karakteristika proizvoda).
- Vrlo smo ponosni što su hrvatski potrošači nagradili kvalitetu našeg šećera. Viro je do sada uložio više od 400 milijuna kuna u modernizaciju proizvodnje, a taj ćemo trend nastaviti kako bismo svojim kupcima ponudili još bolji proizvod i uspješno odgovorili na snažnu konkurenciju koja nas očekuje u Europskoj uniji - izjavio je Željko Zadro, predsjednik Uprave Viro tvornice šećera.
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL provodi se u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja, koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Istraživanje ne mjeri tržišne udjele ili snagu brenda, nego isključivo iskustvo, percepciju i zadovoljstvo ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu. M.Lešić Omerović