Objavljeno 2. travnja, 2013.
OSIJEK - Centar za poduzetništvo u suradnji sa zagrebačkim Centrom za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva kraj je ožujka i početak travnja odredio pogodnim terminom za promociju franšiznog poslovanja u Hrvatskoj. Održane su besplatne radionice u Puli, Splitu i Osijeku, slijedi još ona u Zagrebu, ovog petka (5. travnja).
- Ovo je u cilju aktualizacije problematike razvoja franšiznog poslovanja u Hrvatskoj, naročito u kontekstu ulaska naše zemlje u EU. Razgovaralo se o potencijalnoj ulozi franšiznog poslovanja u jačanju konkurentnosti i izvoznog potencijala hrvatskog gospodarstva - kaže dr. Mirela Alpeza, direktorica CEPOR-a. Cijeli je ovaj program financijski podržalo veleposlanstvo SAD-a u Zagrebu, a razlog je i taj što u najrazvijenijoj zemlji svjevernoameričkog kontinenta franšize ostvaruju prihod od 745 milijardi dolara te zapošljavaju 7,9 milijuna ljudi u 75 djelatnosti. Ali i najveće franšize u EU su američke korporacije - 7-Eleven, Subway i McDonald's.
- Osim Hrvatske franšizne udruge, franšizno poslovanje promovira i Centar za franšizu koji od 2003. godine djeluje u sklopu Centra za poduzetništvo Osijek - ističe Alpeza te napominje kako je kod nas mali udio domaćih franšiznih sustava u odnosu na ukupni broj franšiza. D.Kuštro