Regija
NESLAVAN KRAJ DONACIJE BABINOJ GREDI

Pompozno darovan 2010., “Bandićev” autobus završio je u - starom željezu
Objavljeno 12. siječnja, 2013.
Je li problem bila prevelika potrošnja ili to što je bio dar Milana Bandića, pita se vijećnik M. Mrkonjić

BABINA GREDA - Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić u siječnju 2010. ispunio je obećanje koje je dao općinskim čelnicima nekoliko mjeseci prije negoli je izbačen iz SDP-a, kada je kao počasni gost, nazočio Stanarskim susretima u Babinoj Gredi. ZET, koji posluje u sastavu Zagrebačkog holdinga, donirao je Babinoj Gredi rabljeni gradski autobus, a načelnik Josip Krnić (SDP) nije krio zadovoljstvo i koristio je svaku priliku kako bi zahvalio Bandiću na donaciji. S autobusom je imao velike planove, a trebale su ga koristiti brojne udruge koje su vrlo aktivne i sudjeluju na raznim manifestacijama diljem Hrvatske i u inozemstvu. Donaciji su se radovali i učenici iz naselja Kladavac, udaljenog sedam kilometara od Babine Grede. Njima je načelnik na početku mandata obećao da će Općina nabaviti mini bus i omogućiti im da napokon i oni pohađaju školu u Babinoj Gredi, kojoj pripadaju, a ne u Prkovcima i Retkovcima, jer drugi izbor nisu imali. Nezadovoljan visokim cijenama učeničkih karata, načelnik je razmišljao i o tome da vinkovačkom Poletu zahvali na suradnji i da Općina sama, dobivenim autobusom, organizira prijevoz 70-ak srednjoškolaca do Vinkovaca. “Raspolaže s 25 sjedaćih i 44 stajaća mjesta, i mogao bi bez problema biti u funkciji prijevoza učenika, a jedini trošak bio bi održavanje autobusa i plaćanje vozača”, pojašnjavao nam je tada Krnić.

Međutim, umjesto u funkciji prijevoza udruga i učenika, Bandićev autobus nedavno je završio u - reciklaži, isječen i prodan u staro željezo! Tako bar tvrdi općinski vijećnik i predsjednik babogredskog HDZ-a Marko Mrkonjić, a o tome bruje i mještani.

- Zanima nas je li autobus prodan zbog prevelike potrošnje goriva ili pak zato što je dar Milana Bandića? - upitao je Mrkonjić. Napominje da je proračunom za 2012. za troškove goriva bilo predviđeno 15 tisuća kuna, a potrošeno je dvostruko više.

- Nije nam jasno ni kako je probijen taj limit i kako je autobus uopće mogao voziti kada već duže vrijeme nije bio ni registriran - napominje naš sugovornik. Kaže da je na posljednjoj sjednici Vijeća, kada još nije niti znao da je autobus završio na otpadu u Vukovaru, upitao zbog čega babogredske srednjoškolce voze prijevozničke tvrtke kada Općina ima vlastito prijevozno sredstvo, ali odgovor, kaže, nije dobio.

- Čudi me kako načelnik Krnić u već ionako prenapuhani izborni proračun za 2013. nije uvrstio i prihode od prodaje autobusa i time ga još dodatno povećao - pita se Mrkonjić.

Marija LEŠIĆ OMEROVIĆ
Bez komentara

Komentar smo pokušali dobiti i od načelnika Josipa Krnića i njegovog zamjenika Željka Kopića, ali nisu odgovarali na pozive.

PRORAČUNOM ZA 2012. ZA GORIVO JE BILO PREDVIĐENO

15

tisuća kuna, a potrošeno je dvostruko više iako je autobus duže bio neregistriran

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

UDRUGA KOJA ŠIRI ENTUZIJAZAM I POMAŽE ZAJEDNICI

“Avantura” - dokaz da mladi mogu dobro živjeti u selu

2

U NEDJELJU EURO I IZBORI ZA VMO

Na izborima za VMO u Đakovu čak 38 lista

3

KOMUNALNO PRISTANIŠTE

Otvorena Marina sa 140
vezova za čamce i brodice