Regija
NESLAVAN KRAJ DONACIJE BABINOJ GREDI

Pompozno darovan 2010., “Bandićev” autobus završio je u - starom željezu
Objavljeno 12. siječnja, 2013.
Je li problem bila prevelika potrošnja ili to što je bio dar Milana Bandića, pita se vijećnik M. Mrkonjić

BABINA GREDA - Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić u siječnju 2010. ispunio je obećanje koje je dao općinskim čelnicima nekoliko mjeseci prije negoli je izbačen iz SDP-a, kada je kao počasni gost, nazočio Stanarskim susretima u Babinoj Gredi. ZET, koji posluje u sastavu Zagrebačkog holdinga, donirao je Babinoj Gredi rabljeni gradski autobus, a načelnik Josip Krnić (SDP) nije krio zadovoljstvo i koristio je svaku priliku kako bi zahvalio Bandiću na donaciji. S autobusom je imao velike planove, a trebale su ga koristiti brojne udruge koje su vrlo aktivne i sudjeluju na raznim manifestacijama diljem Hrvatske i u inozemstvu. Donaciji su se radovali i učenici iz naselja Kladavac, udaljenog sedam kilometara od Babine Grede. Njima je načelnik na početku mandata obećao da će Općina nabaviti mini bus i omogućiti im da napokon i oni pohađaju školu u Babinoj Gredi, kojoj pripadaju, a ne u Prkovcima i Retkovcima, jer drugi izbor nisu imali. Nezadovoljan visokim cijenama učeničkih karata, načelnik je razmišljao i o tome da vinkovačkom Poletu zahvali na suradnji i da Općina sama, dobivenim autobusom, organizira prijevoz 70-ak srednjoškolaca do Vinkovaca. “Raspolaže s 25 sjedaćih i 44 stajaća mjesta, i mogao bi bez problema biti u funkciji prijevoza učenika, a jedini trošak bio bi održavanje autobusa i plaćanje vozača”, pojašnjavao nam je tada Krnić.

Međutim, umjesto u funkciji prijevoza udruga i učenika, Bandićev autobus nedavno je završio u - reciklaži, isječen i prodan u staro željezo! Tako bar tvrdi općinski vijećnik i predsjednik babogredskog HDZ-a Marko Mrkonjić, a o tome bruje i mještani.

- Zanima nas je li autobus prodan zbog prevelike potrošnje goriva ili pak zato što je dar Milana Bandića? - upitao je Mrkonjić. Napominje da je proračunom za 2012. za troškove goriva bilo predviđeno 15 tisuća kuna, a potrošeno je dvostruko više.

- Nije nam jasno ni kako je probijen taj limit i kako je autobus uopće mogao voziti kada već duže vrijeme nije bio ni registriran - napominje naš sugovornik. Kaže da je na posljednjoj sjednici Vijeća, kada još nije niti znao da je autobus završio na otpadu u Vukovaru, upitao zbog čega babogredske srednjoškolce voze prijevozničke tvrtke kada Općina ima vlastito prijevozno sredstvo, ali odgovor, kaže, nije dobio.

- Čudi me kako načelnik Krnić u već ionako prenapuhani izborni proračun za 2013. nije uvrstio i prihode od prodaje autobusa i time ga još dodatno povećao - pita se Mrkonjić.

Marija LEŠIĆ OMEROVIĆ
Bez komentara

Komentar smo pokušali dobiti i od načelnika Josipa Krnića i njegovog zamjenika Željka Kopića, ali nisu odgovarali na pozive.

PRORAČUNOM ZA 2012. ZA GORIVO JE BILO PREDVIĐENO

15

tisuća kuna, a potrošeno je dvostruko više iako je autobus duže bio neregistriran

Možda ste propustili...

MREŽA PODUZETNIČKIH INKUBATORA

Najesen 48 ureda daju poduzetnicima

CIBALIA AIRSOFT EXPO DRUGI PUT

Ljubitelji ratnih igara došli na svoje

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NIZ DEMOGRAFSKIH MJERA OPĆINE NA GRANICI

Za opstanak Tovarnika i Ilače razmišljaju o novim poticajima

2

VINKOVCI PROSLAVILI DAN GRADA

Gradilišta vrijedna 1,1 milijardu kuna

3

“NE” IZVJEŠĆU DVORCA

Zamjerili gubitak, bespravnu gradnju na vikendici, kaznu