Osijek
POSLOVNA PRIČA KOJE DAJU NADU

Nije sjedio i kukao: Do novca za život proizvodnjom sapuna
Objavljeno 3. siječnja, 2013.

Vezani članci

RODITELJI NE ZNAJU ŠTO ĆE STAVITI NA BLAGDANSKI STOL

Za Božić, osim zdravlja, žele - posao

MJERE ZA SUZBIJANJE NEZAPOSLENOSTI

Mladi za četiri mjeseca moraju dobiti posao

SUTRA POSLJEDNJI DAN PREDAJE ZAHTJEVA MINISTARSTVU BRANITELJA ZA SREDSTAVA ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE

Braniteljima 20.000 kuna za samozapošljavanje

Umjesto klasičnog zbrajanja što je učinjeno u godini koja je za nama, u gospodarskom segmentu odlučili smo ponuditi priču o poduzetništvu jer je ono jedan od ključnih čimbenika koji još koliko-toliko jamči otvaranje novih radnih mjesta i bar nekakvu perspektivu.

Akter naše priče je mladi, fakultetski obrazovan čovjek koji nije želio čekati da o njegovoj sudbini odlučuje netko drugi.

Dinko Pitlik čvrsto se drži manufakture. Toliko da je i tvrtku nazvao tim imenom. Bavi se proizvodnjom kozmetike, ovih blagdanskih dana mnogi su zamijetili njegovu ponudu prigodnih kozmetičkih sapunima u oblicima, primjerice jele, kapa Djeda Božićnjaka ili snjegovića. “Tvrtka je osnovana u ožujku, od lipnja smo počeli s prodajnim izložbama i plasmanom naših proizvoda na koje je tržište dobro reagiralo”, kaže Pitlik. Tvrtku je osnovao sa sestrom, koja je po struci kemičar, kao uostalom i njihova majka pa je to moguće objašnjenje zašto su započeli “kemijati” sa sapunima. “Prvo smo krenuli s proizvodnjom sapuna koji su namijenjeni malim hotelima i pansionima kao personalizirani proizvodi koje gosti mogu upotrijebiti, ali i ponijeti sa sobom kao suvenir”, objašnjava naš sugovornik. Potom su na red došli personalizirani sapuni za vjenčanja i slične prigode. Manufactura je, kao i cijeli niz poduzetnika početnika, svoje mjesto našla pod okriljem BIOS-a.

Dario KUŠTRO

Dinko Pitlik

Manufactura

Na raspolaganju imam 50 do 60 vrsta eteričnih ulja i cijeli niz silikonskih modli za izlijevanje sapuna.

PROMOCIJA “OD UHA DO UHA”

Zanimljivo je kako se informacije o proizvodima Manufakture na tržištu, ponajprije, šire “od uha do uha”. Najbolji promotori su zapravo njihovi zadovoljni klijenti. No informacija više može se dobiti i na mrežnoj stranici tvrtke (www.manufactura.hr) i sveprisutnim virtualnim društvenim mrežama.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike