Ekonomija
ZA 2013. U PLANU VEĆI ISKORAK

Osječko-baranjski turizam othrvao se recesiji 2012.
Objavljeno 5. prosinca, 2012.

Vezani članci

PROJEKT ORAHOVICE S VILLANYEM I ILOKOM

Europska unija će sufinancirati “Mađarsko-hrvatske vinske priče“

Hrvatski jadranski, ali i kontinentalni turizam i u 2012. godini, koja je pri kraju, othrvao se recesiji, premda je ona na njemu ostavila dubok trag.

- Broj dolazaka i noćenja turista u Osječko-baranjskoj županiji na razini je prošle godine, s tim da je ostvaren pad noćenja domaćih gostiju od nešto više od dva posto i rast noćenja stranih gostiju, također od dva posto, kaže mr. Antonio Sobol, direktor Županijske turističke zajednice Osječko-baranjske župnije, te ističe da očekuje bolje rezultate u idućoj godini.

- U tom cilju u 2013. godini Turistička zajednica Osječko-baranjske županije planira snažno podržati manifestaciju Dani vina, u suradnji s Osječko-baranjskom županijom, TZ Grada Osijeka, Gradom Osijekom, ali i ostalim turističkim zajednicama s područja Osječko-baranjske županije, te je podići sadržajno, promotivno i vremenski. Planiramo i veći iskorak u prezentaciji naših turističkih potencijala na Jadranu po uzoru na Dane vina otoka Krka, na kojima smo se vrlo uspješno predstavili i ove godine. U sklopu svojih aktivnosti Županijska turistička zajednica snažno će podupirati županijske aktivnosti vezane uz veliki projekt Wine tour. Nastavit ćemo i s našim tradicionalnim aktivnostima promidžbe, s većim naglaskom na internetsko oglašavanje i aktivnosti na društvenim mrežama, naglašava Sobol.

Značajna sredstva za promotivne aktivnosti u idućoj godini Županijska turistička zajednica planira osigurati i kroz natječaj Hrvatske turističke zajednice za zajedničko oglašavanje, koji je u završetku. U pripremi su i projekti za natječaj za turistički nerazvijena područja na kojem tradicionalno povlači značajna sredstva i kroz Turističku zajednicu Osječko-baranjske županije, ali i lokalne turističke zajednice s područja županije.

- Nastavit ćemo i s tradicionalnim akcijama u okviru projekta Volim Hrvatsku, kao što su izbor najboljih likovnih i literarnih radova za osnovne škole i dječje vrtiće na zadanu temu, uređenje turističkih mjesta, trgova, parkova i ostalog, te najbolje kandidirati u akcijama Hrvatske turističke zajednice, kaže Sobol. N.Vukadinović

Sredstva za promotivne aktivnosti Županijska turistička zajednica planira osigurati i kroz natječaj HTZ-a za zajedničko oglašavanje

Možda ste propustili...

OPORAVAK USLUŽNOG SEKTORA

Poslovna aktivnost u eurozoni porasla

POLJSKA PRIPREMA POLA MILIJARDE EURA

Kompenzacija za niže cijene žitarica

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

Najčitanije iz rubrike