Osijek
TIM EKONOMSKOG FAKULTETA NA GOOGLE ONLINE MARKETING CHALLENGEU

Osječki studenti ekonomije su
među 15 posto najboljih u svijetu
Objavljeno 21. kolovoza, 2012.
Sudjelovalo je više od jedanaest tisuća studenata iz osamdeset i šest zemalja

Vezani članci

PRIZNANJE MILUTINU MILANKOVIĆU NA INTERNETU

Google slavi glasovitog znanstvenika iz Dalja

WORK AND TRAVEL

Osječki student Ekonomije provest će četiri mjeseca u SAD-u

Četveročlani studentski tim s osječkog Ekonomskog fakulteta, koji čine Marin Lončar, Marina Obšivač, Igor Jurić i Zoran Selinger, na prestižnom je Google Online Marketing Challengeu (GOMC) ostvario velik uspjeh, plasiravši se među najboljih 15 posto timova u jakoj konkurenciji više od 11 tisuća studenata iz 86 zemalja svijeta.

Na natjecanju koje organizira najpoznatiji svjetski internet pretraživač, svi timovi imali su zadatak izraditi online marketinšku kampanju koristeći program Google AdWords, pomoću kojega se mogu brzo i jednostavno izraditi i prikazati oglasi tvrtki. Kampanja je trajala tri tjedna, a uz nju su svi studentski timovi morali napraviti i dva pisana izvješća na engleskom jeziku, koje su potom ocjenjivali stručnjaci. Nakon puno napornih priprema i truda, osječki studenti svoj su posao odradili izvrsno i jako su zadovoljni postignutim rezultatom, koji je objavila web stranica www.netokracija.com. "Činjenica da smo među 15 posto najboljih studenata u svijetu, a ujedno i najbolji tim u Hrvatskoj, definitivno je nešto na što smo ponosni. Još većim uspjehom smatramo to što smo stekli znanje i razumijevanje cjelokupnog načina funkcioniranja sustava AdWords, što će u budućnosti biti sve traženije na tržištu rada", istaknuo je voditelj tima Lončar. Svi četvero studirali su ili studiraju poslovnu informatiku, dok je Marina završila i marketing. "Iako je riječ o svjetskom natjecanju, konkurencija nas uopće nije zanimala. Naš cilj bio je dati svoj maksimum i napraviti najbolju moguću kampanju u tom trenutku", objašnjavaju. Inače, ovaj tim formiran je u sklopu kolegija koje vodi prof. Drago Ružić, a uz njega mnogo im je pomogao i asistent Ivan Kelić te stručnjak za internetski marketing Miroslav Varga.

Tomislav LEVAK
Turkalj: Ovo nije prvi uspjeh

Dekan Ekonomskog fakulteta Željko Turkalj ponosan je na veliki uspjeh studentskog tima, a naglašava da je to samo nastavak njihova kontinuiteta. "Na našem fakultetu i inače se propagira i potiče timski rad, a osobito u sklopu kolegija prof. Drage Ružića. Ovom timu ovo je novi veliki rezultat, nakon što su nedavno bili najbolji na hrvatskom natjecanju iz sličnoga područja. Nadam se da će tako i nastaviti, od nas će imati svu moguću pomoć i potporu", kaže Turkalj.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike