Osijek
MLADA PODUZETNICA OTVORILA PRVU COMMUNITY MENAGMENT AGENCIJU

Zarađuje statusima, twittanjem i lajkovima na društvenim mrežama
Objavljeno 11. kolovoza, 2012.

Vezani članci

INFORMATIČKA TVRTKA FARMERON ŠIRI POSLOVANJE

Osječkoj IT tvrtki 8 milijuna kuna

Spoj odnosa s javnošću, marketinga, kriznog komuniciranja, organiziranja događaja i društvenih mreža stvorio je radno mjesto community managera, a prvu community menagment agenciju u Osijeku “Kanapeijić komunikacije” otvorila je 24-godišnja poduzetnica Ana Pejić. Za sada je jedina zaposlenica, ali u ambicioznim planovima nalaze se stručne prakse, usmjeravanje studenata u community menagment te povećavanje broja klijenata, a samim time i zaposlenika.

- U ovom poslu sam se našla slučajno, nakon što sam vodila profil jedne organizacije, a zatim sam odradila i kampanju jedne javne osobe. S tim iskustvom sam se kasnije zaposlila u Zagrebu, kao novinarka, a zatim i kao community menager u jednom dnevnom listu. Kako se moj dečko zbog posla selio iz Zagreba u Osijek, i ja sam se odlučila preseliti natrag u rodni Osijek. Ostavila sam posao u Zagrebu te se odlučila okušati u poduzetničkim vodama i osnovati prvu agenciju tog tipa na istoku Hrvatske - priča Ana Pejić.

Iako se radi pravom radnom mjestu, mnogi i dalje community menagere gledaju kao trgovce koji “prodaju maglu”, stavljaju statuse na Facebooku, prate twitter te veći dio dana ispijaju kave. No, posao community managera zahtjevan je i odgovoran - kaže naša sugovornica.

- Klijentima sam dostupna 24 sata na dan, na računalu u stanu ili preko pametnog telefona, gdje god se nalazila. Primjerice, dok pojedinci preko svojih Facebook profila svakodnevno komuniciraju sa šačicom prijatelja, ja sam u svakom trenutku na raspolaganju tisućama korisnika Facebooka i Twittera. Na upite moram reagirati brzo, ali i stručno, te time graditi povjerenje između klijenta i njegovih korisnika, fanova, pratitelja na Twitteru... Uz posao svakodnevno i učim jer je važno znati što više o proizvodima, uslugama, proizvodnim procesima, tržištu i drugim detaljima vezanim uz klijenta. Osim vođenja profila, planiram i edukaciju za zaposlenike tvrtki u kojima žele biti prisutni na društvenim mrežama, ali taj posao žele povjeriti nekom svom djelatniku - kaže Pejić.

Više detalja o agenciji može se pronaći na www.kanapejic.com i, naravno, na društvenim mrežama. I.Sekol

marketing u vrijemegospodarske krize

Gospodarska kriza ne jenjava, sve se manje novca ulaže u marketing, a kampanje su sve “tanje” te se od svake uložene kune očekuju konkretni rezultati. Time se stvara sve više posla za community menagere, koji svojim aktivnostima na društvenim mrežama odrađuju velik posao. Kako kaže Ana Pejić, učinak svake uložene kune lako je analizirati kroz broj novih “lajkova”, pratitelja, komentara i druge interakcije s korisnicima društvenih mreža. “Rezultati su vidljivi, klijenti zadovoljni, a community menager je zasigurno zanimanje budućnosti”, zaključuje mlada poduzetnica.

Najčitanije iz rubrike
oglas